SİPARİŞ

 

Sipariş vermek için üye olmam gerekiyor mu?
Facette web sitesinden sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz Üyelik gerçekleştirmek istemiyorsanız

"Üyeliksiz Devam Et"  seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

 

 

Neden üye olmalıyım?
Sipariş verebilmeniz ve vermiş olduğunuz siparişlerin durumu hakkında bilgi edinmek, kampanyalardan haberdar olabilmek, size özel sunulan kampanya ve avantajlardan faydalanabilmek için üye olmanız gerekmektedir.

 

 

Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?
Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.

 

 

Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?
Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı yada tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız.

Ancak siparişinizi iptal edip, yeni sipariş verebilirsiniz.

 

 

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Kullanıcı adınız ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra "Hesabım" bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

 

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Şifrenizi unuttuğunuzda üye girişi bölümünde bulunan "Şifremi Unuttum" linkine tıklamanız ve karşınıza gelen talimatlara uyman yeterli olacaktır.

 

 

ÖDEME

 

 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir?
Facette sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

 

 

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.

 

 

 

Taksit seçeneğiniz var mı?
Sizden istenen ATM/Debit Kart veya kredi kartı bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra, bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

 

Kredi kartı detaylarım güvende midir?
Facette.com.tr, veri iletiminde 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL sertifikası kullanmaktadır. Facette.com.tr kredi kart bilgilerinizi yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve veri tabanında kayıtlı olarak tutulmaz. Sitemizde gerçekleşen tüm alışveriş işlemleri 3Dsecure özelliği zorunlu halde gerçekleşmektedir.

 

Facette sanal mağaza üyesi olursanız
Hesabınıza izinsiz erişimi engellemek ve kişisel bilgilerinizi güvende olmasını sağlamak için şifrenizi ve hesap detaylarınızı lütfen başkalarıyla paylaşmayınız.
Sorun Yaşarsanız ;
Ödeme işlemlerinde yaşayacağınız olası sorunlar ile ilgili olarak müşteri hizmetleri departmanımıza kart numaranızın tamamını vermeyiniz. Sadece Sipariş numaranızı iletmeniz yeterlidir yada kullanmış olduğunuz bankanın müşteri hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

 

KARGO & TESLİMAT

 

 

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
İnternet mağazamızdan oluşturduğunuz siparişleriniz, size SÜRAT Kargo güvencesiyle ulaştırılmaktadır.

 

 

Yurt dışına veya KKTC'ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?
Yurt dışına gönderileri için lütfen whatsapp hattımızdan bizlere ulaşınız.

 

 

Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatillerde SÜRAT Kargo teslimat yapmamaktadır.

 

 

SÜRAT Kargo haricinde başka kargo şirketi ile gönderim yapabiliyor musunuz?
SÜRAT kargo ile çalışmaktayız herhangi başka kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.

 

 

Sipariş teslimatında adreste yoksam ne oluyor?
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa ,SÜRAT Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama yapmamaktadır. Bu durumda kargonuzun bulunduğu şubeyi ziyaret ederek kargonuzu teslim almanız gerekmektedir.

 

 

Paket hasarlı geldi teslim almalı mıyım?
Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

 

İPTAL & İADE

 

Ürünlerde İade Süresi Ne Kadar ?
 
Facette.com.tr web sitemizden almış olduğunuz ürünlerin KULLANILMAMIŞ ve DEFORME olmamış olması şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür.

 

 

İade İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.

2- Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz kapıda ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.

3-Cayma hakkı kapsamında ürünleri iade etmek isterseniz, ilgili iade koşulları yerine getirildiği takdirde anlaşmalı kargomuz ile göndermeniz durumunda kargo ücretini biz karşılıyoruz.

 

 

Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?

Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;

Ürünümüzü fatura üzerinde bulunan adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız SÜRAT Kargo aracılığı ile Müşteri Adı: Facette Dış Ticaret A.Ş. ve Müşteri Numarası: bilgilerini belirterek göndermeniz gerekmektedir. 

 

 

Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.

Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede 90 543 330 03 10 iletişim numaramızdan bizi bilgilendirin.

Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü fatura üzerinde yer alan adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

 

 

 

Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?

Ürün iadesi yaptığınız zaman, tarafımıza gönderilen paketiniz ilgili ekibimiz tarafından detaylı kontrol edildikten sonra iade durumunuzu web sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Ödemenizi web sitemiz üzerinden sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.

- Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız iade edilecek bakiyenizden düşülecektir.

 

 

Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi

İade sürecinde yaşanabilecek gecikme durumunda detaylı bilgi için WhatsApp Destek hattımız (90 543 330 03 10) ile iletişime geçebilirsiniz.

* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.

* İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ SÜRAT KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.

 

 

 

* AKSESUAR KATEGORİSİNDE OLAN ÜRÜNLERDE İADE VE DEĞİŞİM BULUNMAMAKTADIR.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR