Ürünlerde İade Süresi Ne Kadar ?
Facette.com.tr web sitemizden almış olduğunuz ürünlerin KULLANILMAMIŞ ve DEFORME olmamış olması şartıyla iade süresi fatura tarihinden itibaren "14 GÜN" dür.
Hijyen koşulları gereği iç giyim, küpe ve kozmetik ürünlerinde iade yapılmamaktadır.
İade İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
1- Satın alınmış ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa ayıplı/defolu/yanlış ürünü bizim adresimize gönderirken anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını kullanırsanız kargo ücretini biz karşılıyoruz. Farklı bir kargo firması ile gönderim yapmanız durumunda kargo ücretini karşılamamaktayız.
2- Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz kapıda ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.
3-Cayma hakkı kapsamında ürünleri iade etmek isterseniz, ilgili iade koşulları yerine getirildiği takdirde anlaşmalı kargomuz ile göndermeniz durumunda kargo ücretini biz karşılıyoruz.
Siparişim ayıplı/defolu/yanlış gönderilmiş Ne yapmalıyım?
Satışa sunduğumuz tüm ürünler, kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçmektedir. Nadiren yaşanılan ürün ayıplı/defolu/yanlış şekilde tarafınıza ulaştıysa böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
Ürünümüzü fatura üzerinde bulunan adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo firmamız SÜRAT Kargo aracılığı ile Müşteri Adı: Facette Dış Ticaret A.Ş. ve Müşteri Numarası: bilgilerini belirterek göndermeniz gerekmektedir.
Siparişimin kargo paketinin dışı deforme olmuş ve ürün/ürünler zarar görmüş ne yapmalıyım?
Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda "Durum Tespit Tutanağı" hazırlatın.
Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve "Durum Tespit Tutanağı" hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede 90 543 330 03 10 iletişim numaramızdan bizi bilgilendirin.
Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte hasarlı ürünü fatura üzerinde yer alan adresimize gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
Ürün İadesi yaptığımda ödediğim tutar bana nasıl iade edilecek?
Ürün iadesi yaptığınız zaman, tarafımıza gönderilen paketiniz ilgili ekibimiz tarafından detaylı kontrol edildikten sonra iade durumunuzu web sitemiz üzerinden takip edebilirsiniz.
- Ödemenizi web sitemiz üzerinden kredi kartıyla gerçekleştirdiyseniz, taksitli işlemleriniz taksitli olarak, tek çekim işlemleriniz tek çekim olarak 7 iş günü içerisinde kartınıza iade edilir.
- Ödemenizi web sitemiz üzerinden debit kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim olan işleminiz banka hesabınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Ödemenizi web sitemiz üzerinden sanal kart ile gerçekleştirdiyseniz, tek çekim işleminiz kartınıza 7 iş günü içerisinde iade edilir.
- Karşı ödemeli gönderdiğiniz kargolarınız iade edilecek bakiyenizden düşülecektir.
Ürün İadesi Hesabıma Neden Geçmedi
İade sürecinde yaşanabilecek gecikme durumunda detaylı bilgi için WhatsApp Destek hattımız (90 543 330 03 10) ile iletişime geçebilirsiniz.
* TÜM İADE VE DEĞİŞİM İŞLEMLERİNDE FATURA İBRAZI ZORUNLUDUR.
* İADE İŞLEMLERİNDE ANLAŞMALI KARGO FİRMAMIZ SÜRAT KARGO İLE GÖNDERİM YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR. DİĞER KARGO FİRMALARI İLE GÖNDERİLEN GÖNDERİLERİN KARGO ÜCRETLERİ FİRMAMIZ TARAFINDAN KARŞILANMAMAKTADIR.